onsdagen den 18 januari 2012

jag kom och tänka på en sak, för några år sedan var vi i göteborg med musikskolan och tittade på footlose.(kommer inte ihåg hur många år sedan, men jag tror jag gick i fyran eller nåt). Det var en av mina bästa dagar i mitt liv. Musikalen var helt underbart bra! Så grym. Sen så var vi ju på universeumet också. Jag minns att det var den artonde januari. På bussen hem sjöng vi för mig och Paula som fyllde år. Prick klockan tolv ;)

Hihi, Annars har väl min dag varit bra. En härlig dag ändå. Haft musik för sista gången, tyvärr. Vill ha musik hela tiden istället för att byta till bild.
Nu ska jag kolla vidare på datorn och sedan kanske jag ska kila in till Fanney. Ha en fin kväll! puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback