Min sambo & jag

Hej. Idag är det den 8 april och igår var det, något dom tror,  en terroratack i stockholm. Gud så hemskt, jag jobbade när det hände och hos alla mina tanter och gubbar satt jag mig ner och tittade på nyheterna med dom.  Man blir rädd, man blir ledsen.. Men det är väl det som är meningen, tyvärr
Men iallafall, i Augusti flyttade som sagt jag och Mikael till Falun, till morfar och Annettes mysiga lilla gäststuga. Där har vi trivts jättebra men har hela tiden, såklart, velat ha en egen lägenhet i stan. Och i julas fick vi äntligen reda på att vi fått en lägenhet, wohoo. I måndags fick vi börja lasta in grejer och nu har vi sovit här i 3(?) nätter. Gud vad roligt det är att flytta egentligen, att köpa möbler, fixa och trixa och dessutom få flytta ihop med sin kärlek(och officiellt bli sambos.)  
 
Jag borde uppdatera min blogg oftare egentligen. Jag tycker om att titta tillbaka och minnas, detta blir lite som min egna dagbok, som jag inte kan slarva bort. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback