En liten livsuppdatering

Hej mina vänner, eller hej Johanna, du är nog den enda som läser denna blogg. Jag går ganska ofta in på bloggen och kollar gamla inlägg, kollar på roliga bilder och läser om saker man gjorde för några år sedan. Det är också ganska sorglig och titta tillbaka när man inser så mycket roligt man hunnit med och som nu är över, typ som att det är ett helt år sedan man tog studenten nu. Just nu är det studenttider, alla sociala medier bombas med bilder av glada studenter och fina balbilder, och det är väl kul, man blir så avis bara. 
 
Jaja, allt är bra med mig just nu iallafall, sitter på tåget hem till småland och ska vara där tills på söndag. På fredag drar Mina och jag till Öland och tittar på first Aid Kit, gud så kul. Vi ska dessutom sova på hotell och bara mysa. Josefine slutar också nian och ska sin avslutningsbal nu när jag är hemma, och då ska jag få fixa henne, hon ska ha en mörkblå långklänning och jag tror att hon kommer bli jättefin. Sen på söndag så drar jag iallafall tillbaka till Falun till min käresta och stannar där över midsommar, sen ska jag tillbaka till småland igen. Kommer sakna min älskling så himla mycket när jag ska jobba hemma i Asa nästan hela sommaren, och dessutom så ska han åka utomlands i typ 3 veckor och kommer inte kunna och hälsa på mig hemma. Men iallafall så ska jag jobba lite på Asa Herrgård i sommar, på sommarcaféet, det blir väl kul får jag hoppas men man är ju lite nervös. Det bästa är att man får jobba tillsammans med Mina, om vi jobbar samtidigt iallafall. 
 
Nu ska jag sätta på någon film och sedan 20.14 stannar tåget i nässjö där mormor kommer och hämtar mig, så jag ska sova där inatt. bye 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback